Spanien rører ikke Argentina
نوشته شده توسط : xshufeel2

For nylig sagde Spanien og Barcelona Fodboldtrøjer Dame legenden Puyol i et interview. Han er optimistisk om Spaniens verdensmesterskabsrejse. Men han påpegede også trusselen fra Argentina.

Puyol mener det Spanien havde bedre undgået at møde Argentina. Messi kan skade Spanien. Han sagde: "Så længe de har Messi, Argentina har altid været en frygtet modstander. Jeg håber, han kan skabe historie i VM. Fordi i mine øjne, Han er den bedste spiller i verden. "

"Hvis Spanien mødes med Argentina i VM, Jeg vil være meget rolig om dette. Selvom jeg håber, at Fodboldtrøje Spanien vinder, Men jeg tror, at Argentina vil have flere muligheder. Fordi de har Messi, Der er ingen spillere på denne planet som han. "





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 خرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: